Web Call back

Funkce callback může být doplněna o možnost zadávat požadavky na zpětné zavolání z webových stránek.

Funkce WebCallBack umožňuje uživatelům webových stránek zadat požadavek na zpětně zavolání. Požadavky na zpětně zavolání budou zadávány prostřednictvím webových stránek. Klient zadá do webového formuláře údaje, jako jsou:

  • Jméno a příjmení klienta
  • Telefonní číslo, na které bude hovor uskutečněn
  • Důvod zpětného zavolání
  • Datum a čas hovoru
  • Případně další

Po odeslání formuláře, systém kontaktního centra zařadí požadavek na zpětný hovor do fronty volání. V případě odchozího volání se operátorovi kontaktního centra zobrazí informace z webového formuláře. Systém nejprve vytočí volného operátora a poté zkusí vytočit klientovo telefonní číslo. V případě nespojeného hovoru, systém automaticky naplánuje nové zpětné volání v intervalech definovaných Zákazníkem.

V rámci dané funkce předpokládáme vytvoření odpovídajícího formuláře na webových stránkách.

Tato funkcionalita není součástí standardního řešení a je možné ji doplnit na základě vstupní analýzy nebo požadavku zákazníka.

Naše služby

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555