LCD Wallboard

Pomocí wallboardu lze zprostředkovat konsolidované informace o provozu kontaktního centra a umožnit jeho efektivní fungování, zvýšení kvality poskytovaných služeb a spokojenosti klientů.

Wallboardy lze provozovat na LCD obrazovkách a instalovat v působištích kontaktního centra, jednacích místnostech a dalších prostorách společnosti. Na wallboardech se zobrazují důležité informace pro operátory a přehled o provozu kontaktního centra pro supervizory i management společnosti.

Informace zobrazené na walboardech lze vybírat z velkého množství údajů reportovacího systému. Například v grafické a/nebo textové podobě lze zobrazit důležité informace o provozu kontaktního centra:

  • SLA (v procentech) – vyjadřuje úspěšnost dosažení předem stanovené úrovně služby. SLA se může vztahovat na operátory, fronty hovorů nebo na kontaktní centrum jako celek.
  • Aktuální velikost fronty hovorů.
  • Čas nejdéle čekajícího hovoru ve frontě.
  • Počet momentálně obsluhovaných hovorů.
  • Průměrná doba obsloužení hovoru.
  • Počet volajících, kteří ukončili čekání ve frontě atd

 

 

Příklad wallboardu

Naše služby

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555