Případové studie BMW

Jsme partnerem pro BMW v oblasti ServiceDesku a podpory komunikačního řešení

Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke AG) je významný německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Pobočky a továrny má dnes koncern (dále jen BMW group) po celém světě, ve všech časových pásmech.

Požadavky klienta

  • Nepřetržitá a maximální podpora pro pobočky od Mnichova až po Austrálii nebo Japonsko
  • Implementace podpory bez jakéhokoliv narušení provozu společnosti

Naše řešení

Díky možnostem moderních technologií a vzdáleného připojení je možné veškeré požadované činnosti v rámci služby poskytovat na dálku (remote) autorizovanými specialisty na 3 úrovních podpory:
  • L1 support – podpora samotných operátorů ServiceDesku
  • L2 support – spolupráce ServiceDesku a Telco týmu při řešení incidentů
  • L3 support – konzultace a komunikace nad situací vzniklou na konkrétní lokalitě se zapojením solution architekta/senior konzultanta na straně Algotechu

Cíle poskytovaných služeb

  • Udržování dostupnosti telekomunikačního řešení Avaya v daných lokalitách zákazníka v komunikaci s koncovými uživateli nebo prostředníky (dalšími servisními partnery).
  • Kontrola a konfigurace zařízení pro zajištění komunikace na jednotlivých lokalitách.
  • Poskytování informací a monitoring zařízení na vybraných lokalitách.
  • Řešení incidentů v oblasti telekomunikace, které vznikly v provozu na jednotlivých lokalitách zákazníka.
  • Podpora při upgrade systémů a jejich restartu.
  • Podpora koncových uživatelů při řešení incidentů a změn v nastavení call flow nebo provozu koncových zařízení.

Realizace zakázky

  • Rozjezdu spolupráce v oblasti ServiceDesku od 1.1.2020 předcházela detailní analýza jednotlivých oblastí podpory Telekomunikačního řešení, popis procesů, postupů v komunikaci a principů řešení incident i change managementu.
  • Tento katalog služeb a pracovní postupy jsou nezbytným předpokladem pro garanci kvality poskytovaných služeb.
  • Výsledkem je definice jasného frameworku spolupráce s definovaným katalogem služeb a přesně vymezenými pracovními postupy, včetně definice komunikačního rozhraní pro poskytování služeb.
  • Výsledkem dosavadní spolupráce a dobré koordinace poskytované služby je spokojenost na straně zákazníka a snaha o další rozvoj této oblasti.

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555