Call centrum

Klíčové přínosy řešení

  • Vlastní řešení, které umožňuje rozvoj a úpravy reflektující požadavky zákazníků
  • Kvalitní a stabilní produkt– řešení je postaveno na spolehlivé a léty prověřené platformě Avaya - jednička na trhu s telefonními systémy a kontaktními centry
  • Snadná rozšiřitelnost řešení o další funkce, komunikační kanály a nové uživatele
  • Možnost integrace se systémy třetích stran 
  • Reporting – sledování výkonnosti kontaktního centra i jednotlivých operátorů
  • Naše řešení vychází ze zkušeností, které jsme nasbírali během 20 let působení na trhu
  • Odbornost našich pracovníků řešících implementaci, údržbu a rozvoj řešení je podložena řadou certifikací v oblasti telekomunikací
  • Transparentní náklady na provoz. Platba za službu bude řešena formou měsíčních poplatků
  • Přenos odpovědnosti za provoz technologií na poskytovatele řešení
  • Krátké reakční doby v případě potíží
  • Vlastní vyškolené oddělení ServiceDesku je připraveno řešit Vaše požadavky v režimu 24/7/365

Naše služby

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555