Případová studie ČDIS

Nasazení služby AlgoCC ve společnosti ČD - Informační Systémy, a.s.

Společnost ČD– Informační systémy, a.s. (ČDIS) hledaly řešení uživatelské podpory, které by nahradilo již nevyhovující systém, který kromě jiného nebyl schopen řešit specifické požadavky na vyřizování problémů jejich klientů.

Dodávka nového řešení postaveného na námi vyvinuté platformě AlgoCC vyžadovala provedení detailní analýzy současného fungování helpdesku, díky které bylo možné naše řešení výrazně přizpůsobit potřebám zákazníka.

Realizace zakázky

Na základě detailní analýzy byl vypracován projektový plán rozdělený do fází, který umožnil postupnou realizaci požadovaných funkcí. Výsledkem je fungující helpdesk, díky kterému může ČDIS efektivně reagovat na požadavky svých klientů.

ČDIS tímto projektem získal

  • Robustní helpdesk na platformě AlgoCC s přehledným reportingem a pokročilými funkcemi na míru
  • Telekomunikační systém odolný proti výpadkům dostupný rovněž pro administrativní pracovníky
  • Helpdesk rozprostřený do pěti lokalit
  • Otevřený systém pro další funkcionality a rozšíření
  • Připravenost na integraci s firemním informačním systémem
„AlgoCC je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“
‍ ČD - Informační Systémy, a.s.

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555