Případové studie

Nasazení služby AlgoCC ve společnosti Atoda Telemarketing s.r.o.

Telefonní řešení postavené na systému Avaya, které společnost Atoda Telemarketing v České republice používala, bylo již po záruce a z pohledu údržby a dalšího rozvoje kontaktního centra neperspektivní. Pro aktualizaci stávajícího systému by byly nutné masivní investice do nové HW i SW infrastruktury. Požadavkem zákazníka bylo vybudování moderního systému call centra, které bude podporovat obchodní aktivity společnosti a zrychlí odbavení volaných klientů.

Požadavky klienta

  • Služba call centra z cloudu
  • Požadavek na kvalitní a stabilní technologii (ne open source produkt)
  • Rychlé nasazení základní služby a poté postupná implementace jednotlivých lokalit zákazníka (České Budějovice, Příbram, Tábor)
  • Pokročilá customizace reportingu dle potřeb společnosti
  • Integrace na stávající CRM systém
  • Integrace na kampaňový management a odchozí dialer
  • Integrace na nahrávací systém
  • Nepřetržitý monitoring služby
  • Pomoc s migrací služeb mezi telekomunikačními poskytovateli
  • Dostupnost služby 99,99%
  • GDPR poradenství

Naše řešení

  • Snížení nákladů na controlling kontaktního centra
  • Zvýšení efektivity kontaktního centra přibližně o 15%
  • Zvýšení spokojenosti volaných klientů díky rychlejšímu odbavení
  • Snížení zatížení supervizorů
  • Soustředění se na vlastní podnikání a přenos odpovědnosti za IT technologie na poskytovatele cloudové služby
  • Zjednodušení cash flow díky pravidelným a transparentním platbám za službu
  • Up-to-date technologie
  • Poskytování služby ze zabezpečeného datového centra s daty umístěnými na území ČR
  • V rámci GDPR auditu specifikace nesrovnalostí vůči GDPR řešení nejen v oblasti kontaktního centra, ale napříč celou společností
„Nové moderní řešení call centra přineslo kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů. Zvýšení efektivity kontaktního centra nám umožnuje realizovat více projektů při stejném počtu operátorů a rozšiřovat tak naše podnikání. Projektový tým společnosti Algotech odvedl skvělou práci navzdory pokročilým customizacím a integracím na naše interní systémy. Díky profesionálnímu a lidskému přístupu projektového týmu proběhl přechod na novou technologii bez vážných komplikací a splnil naše očekávání.“
Tomáš Kruppa ‍ Ředitel společnosti Atoda Telemarketing s.r.o.

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555