Naše řešení vychází z
20ti letých zkušeností
                
             
            
                
                
                    Krátké reakční doby
v případě potíží
                
             
            
                
                
                    Vlastní vyškolené oddělení
ServiceDesku - Non-stop
                
             
         
        
            
                
                
                    Proaktivní online
monitoring služby
				
             
            
                
                
                    Vlastní produkt, který umožňuje
rozvoj a úpravy dle vašich požadavků
                
             
            
                
                
                    Poradenské služby
a on-site podpora
                
             
         
		
			
    
        
            Balíčky podpory
            Balíček podpory
        
        
            Standard
        
        
            Silver
        
        
            Gold
        
     
    
        
            Vhodné pro
        
        
            Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
            
            Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
         
        
            Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
            
            Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
         
        
            Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
            
            
                Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
            
         
     
    
        
            24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
        
        
        
        
     
    
        
            Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
        
        
        
        
     
    
        
            Počáteční doba odezvy
        
        4 hodiny
        1 hodina
        30 minut
     
    
    
        
            Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
        
        
        8x5
        24x7
     
    
        
            Servisní manažer
        
        
        Kvartální schůzka
        Měsíční schůzka
     
    
        
            Konzultační podpora
        
        
        
        Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
     
    
        
            On-site support
        
        
        
        Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
     
    
        
            Solution architekt
        
        
        Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
        Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
     
    
    
        
            Cena balíčku měsíčně
        
        
            V rámci ceny paušálu AlgoCC
        
        
        
     
 		 
		
			
    
        
            Balíčky podpory
            Balíček podpory
        
        
            Standard
        
        
            Silver
        
        
            Gold
        
     
    
        
            Vhodné pro
        
        
            Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
            
            Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
         
        
            Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
            
            Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
         
        
            Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
            
            
                Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
            
         
     
    
        
            24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
        
        
        
        
     
    
        
            Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
        
        
        
        
     
    
        
            Počáteční doba odezvy
        
        4 hodiny
        1 hodina
        30 minut
     
    
    
        
            Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
        
        
        8x5
        24x7
     
    
        
            Servisní manažer
        
        
        Kvartální schůzka
        Měsíční schůzka
     
    
        
            Konzultační podpora
        
        
        
        Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
     
    
        
            On-site support
        
        
        
        Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
     
    
        
            Solution architekt
        
        
        Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
        Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
     
    
    
        
            Cena balíčku měsíčně
        
        
            V rámci ceny paušálu AlgoCC
        
        
        
     
 		 
		
			
    
        
            Balíčky podpory
            Balíček podpory
        
        
            Standard
        
        
            Silver
        
        
            Gold
        
     
    
        
            Vhodné pro
        
        
            Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
            
            Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
         
        
            Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
            
            Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
         
        
            Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
            
            
                Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
            
         
     
    
        
            24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
        
        
        
        
     
    
        
            Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
        
        
        
        
     
    
        
            Počáteční doba odezvy
        
        4 hodiny
        1 hodina
        30 minut
     
    
    
        
            Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
        
        
        8x5
        24x7
     
    
        
            Servisní manažer
        
        
        Kvartální schůzka
        Měsíční schůzka
     
    
        
            Konzultační podpora
        
        
        
        Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
     
    
        
            On-site support
        
        
        
        Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
     
    
        
            Solution architekt
        
        
        Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
        Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
     
    
    
        
            Cena balíčku měsíčně
        
        
            V rámci ceny paušálu AlgoCC
        
        
        
     
 		 
        
            Balíček na míru — Jsme připraveni pro vás navrhnout balíček na mírů podle vašich potřeb, cena balíčku bude stanovena individuálně.
            Servisní manažer — Provádí revizi a vyhodnocení evidovaných servisních tiketů se zákazníkem na pravidelné bázi.